16 June 2017

Sambutan Anniversary Ke 4

Tudia aihh..Lamanyer aku menghilangkan diri kan..Merajuk apa tak tau lama-lama.Dah nak masuk 3siris pun nak merajuk.Opsss..hahaha..Bukan merajuk cuma tak ada kesempatan je nak on laptop ni.Maklumlah busy keja kan.

Tak sangka genap sudah 4 tahun usia perkahwinan aku dengan Mr M aku ni,Macam-macam Cobaan dan dugaan yang itaorang hadap.Adatlah dalam rumah tangga..kadang panas kasdang hujan..Tapi Alhamdulillah.Berkat usaha kami dua laki bini..Mampu bertahan lagi.Tambah-tambah kami belum ada rezeki nak timang anak sendiri..Lagi besar tau dugaan dia..Tapi kami layan jer.Orang nak kata apa pun..katalahhhh.Janji kami bahagia.

Hujung bulan 5 haritu...Sebelum posa..kitaorang sambut simple-simple je..Mr M bawa aku jalan-jalan dekat Bukit Bendera.Serius...Walaupun aku ni chop Penang..Aku tak pernah jejak lagi kat sana..HAhahaha..Teruk kan..

Jom layan gambar yer;-)

Tempat wajib bergambar kalau mai Bukit Bendera.Tak caya,,Cer google Bukit Bendera..Mesti keluar gambar periuk kera ni .Aku pun tak mau ketinggalan.WAJIB tau!!


Dok teringin lama dah nak p KOREA..Jadilah kat sini pun..Janji ada ala-ala gitu kan..
Nak bergambar berdua je dengan Mr M memang susah.Bila selfie..gambar tak jadi..sekejab muka dia je..kejab muka aku jer..kejab hitam..kejab terlampau terang sampai nampak jerawat..huhu..Mujur ada pengunjung yang offer diri ambikkan..Maka 
Tara
;
;
;
;jadilah gini





So far bagi aku kalau datang Bukit Bendera ni..Moment paling best..dapat tengok seluruh Pulau ni..Pastu tenang je jiwa..Tiket nak naik pun berpatutan..Keretaapi dia pun laju jer..Memang bestlah...

Korang wajib tau mai ronbda Bukit Bendera ni..

No comments:

Post a Comment