16 January 2017

HWARANG DRAMA TERBARU KBS.MACAM BEST JE?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.Aku jadi burung hantu lagi.Maklumlah internet free malam-malam ni kan.10 GB sape nak bagi ..tak gitu! Aku sorang jer tak tidur g,Laki aku dengan budak hitam dah lesap ke dunia lain.Ishh..Sambil taip ni..Perut buat lagu keroncong pulak.Rileks..Aku dah tak makan dah tengah malam.Sala satu TIPS kurus ye.huhu

Sape dekat sini hantu drama KOREA?Pickup your hand..Saye-saye..Aku tau ramai yang giler drama korea termasuk aku.Pernah dengar tak HWARANG? Alah mestilah pernah.Drama Korean yang tengah TOP 1 sekarang ni.Aku bukan saja minat drama ni tau..Hero dia pun aku suka..Tambah-tambah yang serabai tu..Park Seoujun.Kenapa aku dia serabai.Sebab masa dia belum jadi FLOWERS BOY..Rambut dia yang buat dia nampak serabai..tapi hensem kot masa tu.






FALL IN LOVE tau.Walaupun baru masuk episod ke 8.Tapi setiap babak dia sangat best.Tambah-tambah Lee Kwan Soo artis jemputan.Masa LKS mati tu..Memang menangis bertisu-tisu tau.Rasa sebak sebab keakraban diaorang berdua ni.Sampai matilah LKS.


Disebabkan nak tunggu episod 9 macam lambatnyer..terpaksalah aku layan semula episod 1 hingga 8.Memang tak pernah jemu..Dah boleh hafal OST terus.Hero dia ramai tapi aku tetap suka Park Seoujun.Entahlah kenapa aku suka.Ikutkan ramai lagi yang hensem..Tp test aku kat dia pulak.Jangan tak tau..kitaorang sebaya tau.

Okaylah..Aku bagi korang layan OST HWARANG yer.




Sayonara..Best lagu ni..I like..Nampak Flowers boys tengah menari dengan pedang..hahaha
Angau teruk dah



3 comments:

  1. Replies
    1. kena tgk ni.setiap hari Selassa dan Rabu..pukul 10 tak salah fida..Memang best sgt

      Delete