31 October 2016

KEDAH TETAP PULUN SAMPAI AKHIR!

TAHNIAH!!!
Setelah sekian lama..akhirnya piala Malaysia jatuh kembali kepada negeri Jelapang Padi,KEDAH.Tak terkira gembiranya semua rakyat Kedah termasuk aku.Walaupun aku ada masalah kecelaruan negeri sikit.Tapi anak utara tetap sokong anak utara.Kan.kan..

Tanyalah orang Penang ka.Orang Perlis ka.Orang Perak utara ka..Kami sangat gembira.Sebab kalau dulu piala tu asyik p belah Timur selatan ja..Kini piala tu ada d Utara..

Semalam..demi.nak tunjuk.semangat hijau kuning.Aku masak masakkan warna hijau kuning..iaitu masak lemak udang hijau kuning..Saja.kononnya tanda sokongan..Semalam game dekat 100 minit lebih kan..Akhirnya penentuan melalui penalti..Gabra dia jangan cakap la..aku dengan husband kat rumah ni pun..mengigit jari punya tengok..

Hari ni mesti pakat sembang pasal bola kan..Semalam aku tanya husband..sokong mana..dia senyap ja..tapi bila Kedah menang..Dia yang fuhh lega..Mujur Kedah lawan Selangor..Kalau Kedah lawan Kelantan..Memang musuh bola la jawabnya..huhu

Korang sokong mana semalam??

Sekian..

1 comment:

  1. hihi semeestinya sokong kedah la. ceq anak kedah..

    ReplyDelete