8 August 2016

Wedding Cousin Yang Berlalu

Sebenaqnya dah berbulan berlalu pun nak citer pasai kenduri kawin cousin ipaq aku ni.
Sebelum puasa lagi..haha..sebabnya..tak ada gambaq cun pun..la ni baru ada gambaq..tu pun pinjam daripada pengantin...teruk sangat kan..😁So tengah malam ni..akak try up new story ya



Majlis berlangsung penghujung bulan 5.Tarikh pun aku dah lupa..tapi sebelum puasa la...Cousin ipaq aku ni mestilah orang kelantan..dah nama pun laki akak ni orang kelantan..bakal wife dia Ha Ha Ha..orang negeri aku..Penang Mai..Ada geng dah..


Rombongan kami dari Kelantan ni bertolak dalam 5 buah kereta..sebijik van..ramai jugak..umah pun sewa 2 bijik..Aku tak tido sekali sebab aku balik kampung aku la..dah alang-alang kan..boleh jugak bawak mama dan adik aku esok..huhuhu..


Ingatkan lepas selesai kenduri,aku nak la tidoq umah mama jew..tapi tak dapat..dapat tido semalam jer..terpaksa balik dengan rombongan sebab kereta tak muat..pengantin lelaki tak mau balik dah..huhuhu..sedih memang sedih..tak kan nak tengok ja...



Kenduri sambut menantu berlangsung pada raya keempat..Aku tak ada..sebab..aku balik raya Penang..Tak per..aku dah hantar wakil sorang iaitu...laki aku..😍


So kepada cousin ipaq ...cepat-cepat dapat baby yer...

Ok.lah..Good Nite...Nak tido dah...Esok akak keja petang..huhu

No comments:

Post a Comment