2 June 2016

Hasrul Hassan Blogger SEO Terbaik

Hasrul Hassan Blogger SEO Terbaik | Sebelum aku tahu keuntungan dan kelebihan berblogging ni.Aku hanya seorang blogger yang "Hijau".Sumpah aku tak tau langsung untuk apa aku berblog.Malah aku tak tau pun dengan berblog ni boleh dapat banyak manfaat.Salah satunya dapat banyak infomation yang sangat berguna.

Bila aku terbaca blog www.hasrulhassan.com..Baru aku tahu apa yang boleh dan tak boleh dilakukan oleh seorang blogger.Kebetulan sangat sebabnya pemilik blog tersebut satu kampung dengan aku.Kata orang tak kenai maka tak cinta.Hampir setiap hari aku baca blog HH ni.Banyak yang aku dapat.Alhamdulillah sangat.Berkat belajaq daripada HH akhirnya blog aku mula dikenali orang.

Jika aku tersenarai dalam bloglist HH.Insyaallah mungkin rezeki akan datang.Bila orang baca blog HH maka orang akan tertarik untuk baca barisan bloglist yang HH selitkan.Mungkin daripada situ,orang akan mula mengenali kita kan.Aku tak mintak lebih cukuplah sekadar orang kenal siapa www.fiedaazmi88.com ni.


4 comments:

  1. betul, bro HH ni byk tlong newbie yg no0b psal blog..hihi..

    ReplyDelete
  2. i tak tau dia siapa tapi mcm kenal je nama

    ReplyDelete