13 May 2016

Terbeliak Tengok Kecantikkannya



Terbeliak Tengok Kecantikkannya| Memang terbeliak bijik mata.rasanya mesti dah terkeluar separuh kot.hahaha.Memang cantik sangat.Memukau mata sesiapa yang memandang termasuk aku ni ha.Sesiapa pun boleh dapatkannya.Hantarannya pun amat berpatutan dan mampu milik.terdapat dalam pelbagai warna pulak tu.Kalau boleh nak dapatkan semua warna yang ada..tapi jangan melampau sangat.Ada yang merajuk pulak nanti.

Korang mesti heran kan.Apa benda yang boleh buatkan mata terbeliak luas sangat tu..Ni ha
Tudung Bawal Amaris..


Ni la tokeinya..Adik aku yang tercinta.Sekarang ni tengah berjinak-jinak dalam dunia perniagaan tudung dan jubah..Ada macam-macam tudung pulak tu.Mesti korang puas hati giler..

Tudung Bawal Amaris by Lyndaazmi_

💐

Bawal cotton ala amaris..(READY STOCK)..
💐
Rm15/pc..exclude postage..
💐
material cotton..
💐
bidang 45..
💐
wassap 0174004210..
💐
booking with payment..

 Dekat bawah ni antara testimoni terbaru..Hari ni punya tau..


Mana nak order?
 Korang boleh terus ke Facebook Lynda Azmi!
 Korang boleh terus ke Facebook Lynda Azmi!
 Korang boleh terus ke Facebook Lynda Azmi!

2 comments:

  1. Wah memg cntik2, gud luck buat adik fida

    ReplyDelete
  2. cantik tudungnya...semoga dimurahkan rezeki adik fida ye

    ReplyDelete