11 May 2016

Birthday Giveaway by Wanaseoby.com

Assalamualaikum semua...Terpegun tak tengok pink-pink kat banner tu..Ha! Kalau korang nak tau..Tu adalah segmen yang dianjurkan oleh seorang blogger yang bernama Wanaseoby.com...Aku terpegun tengok tau..
Psst..Aku dah jadi followernya yang ke 2700...uisshhh..macam cantik jew nombor tu..Adakah ada tuah di sebalik nombor..Sama-sama kita nantikkannya..
Korang yang nak join bolehlah klik banner yang comel tu jew..

3 comments:

  1. good luck fida

    eyta tag fida tuk segmen ni tau

    http://masitaeyta.blogspot.my/2016/05/segmen-sayang-followers-elsa-by.html

    ReplyDelete
  2. blogwalking. Kita join jugak :D
    http://theathra.blogspot.com/2016/05/birthday-giveaway-by-wanaseobycom.html

    ReplyDelete
  3. Hi ... Singgah dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat Kisah Hidup Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...

    ReplyDelete