21 April 2016

Penat Lelah Dan Akhirnya

Orang kata biar permulaan kita ni sederhana..Bila dah stabil baru kita kayuh laju-laju..Biarpun aku ni bukanlah sehebat sifu-sifu di luar sana.Alhamdulillah..Ada jugak rezeki aku.Sebenarnya ni kali kedua aku bekerjasama dengan pihak Zalora.Seperti semua sedia maklum Zalora ni merupakan online shop yang besar.Bagi yang inginkan sesuatu fesyen yang up to date...Korang bolehlah dapatkannya di Zalora ni.

Hasil kerjasama aku dan Zalora..Akhirnya aku beli tudung Aidijuma sebanyak 5 helai.huhuhu..Lega sangat dengan voucher yang diberikan..Aku dapat beli 5 helai tudung yang memang aku suka.Siapa tak kenal tudung Aidijuma kan..Kalau nak beli banyak macam ni sekali memang sukarla bagi aku..sebulan sehelai je la..Tapi dengan voucher Zalora ni..sekali hentam la bos.

6 comments:

  1. Wah...tahniah Fieda....seronok kan sekali sederap dapat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la...nak beli sederap gini memang tak la..Mau bising en suami

      Delete
  2. waahh tahniah ! nnti dah pakai jgn lupa selfie sini keyh. boleh tgok corak tudungnya ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. offcourse la sayang..tapi nak tengok kat IG yer..hehehe

      Delete
  3. nak satu..peminat tegar juga nie hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak akak..tak pe..nanti dapat lagi..Fida mungkin bagi free jew..Alo..dah nama pun dapat free kan..

      Delete