6 April 2016

Buah Beruk !

Buah beruk!!..Pertama kali aku dengar..dan automatik aku terfikir..beruk ada buah erk..ada jugak kawan facebook aku cakap mungkin buah yang beruk makan..atau mungkin najis beruk..eee..biar betul...Nak tahu macam mana rupa buah beruk tu..korang google la sendiri yer.

Kalau korang nak tahu buah beruk ni dapat mengubat penyakit resdung.Insyaallah..berhasil..Macam suami aku Ahad lepas..Dia saja test ..Dan memang berhasil..Sebab dia memang kuat resdung..termasuk orang yang menulis ni..

Tanda-tanda korang ada resdung sangat mudah dikesan yer..
> Hidung selalu berair
> gatal hidung..Macam aku kalau main time dia gatal...dah serupa badut hidung aku..hehe
> migrain.,yang ni memang kerap aku alami..sekali dia menyerang..kemas umah,masak pun tak layan dah..
> Bila mandi pagi ja..kerap bersih...
> ada bau daripada hidung atau mulut..
> mata kelabu...

Kesemua di atas...Telah aku alami..Hari ni Rabu...sedikit sebanyak..kurang sikit..Aku syorkan korang try serbuk ni

Korang hanya perlu pakai sikit je..sapu dan hidu dekat dalam hidung..biar dalam 5 minit..nanti akan ada cecair yang keluar..kalau korang memang kuat resdung...banyaklah dia keluar..pakai seminggu 2 atau 3 kali..
Insyaallah kuranglah sikit beban hidung kita tu nanti..

Kalau sebelum ni nak dapatkan rawatan korang boleh datang Downtown Cheras..tapi disebabkan hari Selasa adalah hari terakhir downtown tu..maka korang boleh dapat daripada info bawah.

Shehh Fadzli
www.resdungbuahberuk.com
012-6723205/012-2480003

11 comments:

  1. Jap nak google macam mana rupa buah beruk ni

    ReplyDelete
  2. buah beruk???

    1st time jugak dengar ...nk google jugak..hahah

    ReplyDelete
  3. tengok tajuk pun dah terkejut beruk hihi..ada khasiat rupanya..:)

    ReplyDelete
  4. first time jugak dengar bab buah beruk nih.

    haha

    ReplyDelete
  5. pergh first time dengar.. kalo alhamdulillah berkesan elok yang ada resdung tu cuba kan..

    ReplyDelete
  6. CT kadang2 je la. lagi2 kalo habuk banyak..

    ReplyDelete
  7. memang pelik sangat nama buah beruk ni

    ReplyDelete
  8. First time lya dgr..agak pelik, blh d mkn ka hi

    ReplyDelete
  9. Buah Beruk? First time dengar..

    ReplyDelete