2 March 2016

Tukar Domain

Tukar Domain | Hari ni aku beranikan diri untuk daftar domain  baru. Proses bayaran telah selesai cuma tengah tunggu pihak sana untuk daftarkna saja.Insyaallah..Mungkin minggu ni..Korang dah tak dapat lihat...fiedaazmi88.blogspot.com..Apakah domain baru aku tu?Nantikan saja yer..

Kenapa aku berani nak tukar domain yang dikenakan bayaran tahunan tu? Seperti yang semua tahu.Jika kita tukar domain yang lebih exclusive ni..senang sikit pihak google nak assess kita..Mungkin dengan tukar domain yang lebih exclusive ni pendapatan aku dalam dunia blogger akan lebih nikmat..Insyaallah..Mudah-mudahan..Bak kata orang jika kita tak berani lakukan perubahan..Macam mana kita nak tengok hasilnya kan..

Tak sabarnya aku..

3 comments:

  1. Gud luck fida..lya puh mcm nak tukar tpi x taw mna yg ok..nnt blh la wat review

    ReplyDelete