10 March 2016

Jubah Sabah

Tempah Jahit Jauh Dari Sabah | Percubaan aku untuk dapatkan jubah cantik daripada sahabat blogger berbaloi jugak..Dapat juga aku pakai masa majlis tunang adik aku..Kebetulan atau suratan...Pelamin adik aku pun hijau putih..Mula tu risau jugaklah..takut tak muat..Aku ni makin membesar..Masa dapat parcel tu..aku tak cuba pun lagi..tapi masa hari pertama aku sarung tu..dup dap dup dap jantung..Takut tak muat..Yang si tukang jahit dia pun.Asha Lya.Asyik tanya je..muat ke tidak..

Dan hasilnya...
Tadaaaaa...


Muat sangat..ramai pulak tu yang tanya..mana aku dapat jubah dengan corak-corak gitu..nampak gayanya.Cik tukang jahit kita kenalah buat jubah macam ni pulak jual online..

Terima kasih Lya sebab sudi jahitkan jubah yang amat menarik ni..Kain dia amat selesa..Thanks juga sebab bagi gift shawl yang awesome ..

4 comments:

  1. Jauhnya tempah jahit. Alhamdulillah kena dengan saiz baju.

    ReplyDelete
  2. wow jauh tu.. ada baca kat blog dia..
    berbaloi laa tempat jejauh kan.. cantik kemas yang penting =)

    ReplyDelete