8 March 2016

Majlis Pertunangan Adik Perempuan Bongsu

Majlis Pertunangan Terakhir | Hai semua..Lama sungguh aku tak bersua muka dengan korang semua.Rindu aku tak? Kalau rindu cuba tinggal komen kat bawah tu..Aku baru je masuk kerja  balik semalam..Kerja pun banyak jugak nak kena settle..Hari ni ada la sikit masa terluang..So aku nak up gak entry baru ni..Kalau korang memang follow instagram aku..korang mesti tahu kan mana aku pergi..OOOOPppp...sebelum terlupa..Korang kena follow instagram baru aku  @fiedaazmi88...Aku dah delete akaun lama..So jangan hairanlah kenapa follower aku sikit jer..hehehe..Maafkan hamba..

Hari Sabtu lepas aku dah selamat tunangkan adik perempuan bongsu aku dengan buah hatinya..Malangnya buah hati dia tak dapat balik..Biasalah tentera ni susah sikit nak cutinya..Tanpa dia majlis tetap berlansung dengan meriah dan alhamdulillah..dah selamat segalanya..Nasib baik dekat je pihak sebelah lelaki ni..

My beautiful little sister..cantik sangat tau..serba biru dia..Inilah kali pertama ada mini pelamin dalam rumah aku ..hahahah..Abah relakan sebab bongsu kan..Lepas ni tak ada dah majlis bertunang..adik laki lambat lagi..





Aku dan suami



Adik kedua dan suaminya

Ni pengantin lama...Kebetulan..baju sama warna dengan pelamin..Bila aku upload dalam facebook..ramai kata..suami aku nikah satu lagi...hukhukhuk..Beranikah dia..mau tidur koridor malam ni..hahaha.Kami dulu tak ada pelamin...So tumpanglah pelamin adik ...


Tahniah adik!!!..Finally dah jadi tunangan orang..Tak sia-sia korang bercinta sejak zaman sekolah lagi..Nak jadi isteri tentera hati kenalah sado..I'm Waiting Your Day...

5 comments:

  1. tahniah selamat dah ya.. lawa juga pelamin tu.. :) semoga urusan selepas ni berjalan dengan lancar ya..

    Jalan2 sini.. Jom baca,,

    Ada hadiah saya nak bagi khas untuk para wanita di blogger.

    Happy International Women Day 2016 FREE Gift> site.

    ReplyDelete
  2. whhh tahniah !. * saya komen maksud rindu la kan > huhu

    ReplyDelete
  3. Tahniah buat adik fida..bestnya da pelamin.lya tunang dulu x da pelamin2 ni

    ReplyDelete
  4. taniah ..semoga kekal until jannah..amin..selamat menempuh alam bertunang.. orang yang tgh alam bertunang ni darahya manis...

    ReplyDelete