15 March 2016

Hantaran Tunang Serba Kuning

Hantaran Tunang Serba Kuning | Bagi mereka diluar sana yang gemarkan warna kuning..Dan terfikir dan buat hantaran bertemakan kuning atau dalam bahasa englishnya.."Yellow"...Aku suggestkan korang buat macam kat bawah ni..Ni adalah hantaran tunang adik aku hari tu..siapa yang designnya adalah adik aku jugak..Kalau korang nak upah dia buatkan pun okey jugak..Setakat ni,dia dah buat 6 hantaran..tunang  dan nikah..Kebetulan sekarang ni,dia menginap di Puncak Alam.Senang sikit akak dia ni nak p hantar dan ambik dia..












Simple tapi menarik kan...So sesiapa yang nak upah adik aku buatkan hantaran tunang atau nikah..Bolehlah usya di IG Azira_Wanis

6 comments: