16 March 2016

IOI City Mall With Sa Sa

IOI City Mall With Sa Sa | Setelah empat tahun aku menjadi penulis online..Akhirnya,rezeki aku untuk tahun ini 2016..aku dijemput sebagai blogger ke sebuah majlis yang cukup meriah dan segalanya cantik.

Disebabkan ini kali pertama aku dijemput,jadi aku tak kenal lagi siapa blogger lain yang dijemput.Alhamdulillah.dah nama pun blogger..Pandai-pandailah kau kenalkan diri dan cari kawan..Mujur la semua yang hadir tak sombong dan sangat mesra.

Aku bergerak daripada Cheras ke IOI City Mall pada jam 2petang..Majlis bermula dalam 3petang gitu..Sebelum tu..Aku sempat lagi berkenalan dengan beberapa orang besar dalam Sa Sa dan Nuffnang..Haruslah aku kenal orang-orang Nuffnang..Dah nama pun penaja kan..


Comel gila cup cake SaSa ni..Sayang pulak nak makan..Dan memang aku tak jamah pun..Kecomelannya buatkan aku gila nak tangkap gambarnya berkali-kali..Tapi gambar ni juga terpilih..sebab comel..Okey perasan ( mata naik atas )


Sebelum majlis bermula..Sempat aku tangkap gambar meja yang penuh makanan manis ni..Serba pink dan purple gitu..


Sebenarnya aku ni sampai awal 45 minit..So kebetulan aku parking kereta dekat dengan LG..Naik-naik escalator je..terus jumpa SaSa..Senang aku..Tak payah nak pening-pening cari parking..

Bagus juga dapat hadir ke majlis sebegini..dapat menambah ilmu..Dapat kenal blogger yang lain..Iyerlah..selalu kenal dalam blog walking jer..Ni bila jumpa lagi merapatkan hubungan..Yang paling penting lagi..Dapat tengok pelbagai gaya blogger yang terkenal gitu..hehehe..

Aku harap selepas ni akan ada banyak lagi jemputan ke majlis seperti ni..So kalau ada sesiapa yang nak jemput aku tu..bolehlah email kepada aku..

7 comments:

  1. done follow here #bloggerutara
    wahh bestnya join event..cantik pink2 gitu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...rasa tenang jiwa bila tengok..dekorasinya..

      Delete
  2. Bestnya dpt join event mcm tu..lya tringin sgt tpi jauh huhu

    ReplyDelete
  3. best dpt join event gitu..tmbh kenalan..

    ReplyDelete