15 February 2016

Undangan Perkahwinan SAMTILLA

Undangan Perkahwinan SAMTILLA| Hilang letih naik bas balik kampung selama 8jam setelah aku dapat tahu yang ada jemputan ke majlis perkahwinan SAMTILLA.Mula dapat tu..Terkejut beruk aku masa tu.Biar betik mama aku ni..Ke saja je nak sedapkan hati aku yang balik kampung sorang diri ni.Laki aku tak balik.Maklumlah dia kita cuti raya cina ke hindu ke..melayu ke..dia memang susah cuti..So sebagai bini mithali..aku balik ja la sorang diri..Orang tanya jawab je laki aku outstation kan..hahaha..Outstation sangat..


Sebelum terlupa..Aku balik kampung pun sebab nak hadirikan diri ke majlis sambut menantu sebelah adik ipar lelaki aku pulak..Tapi majlis tu hari Ahad..Mula tu aku terfikir gak..Nak p tak majlis SamTilla ni..Diaorang buat majlis hari Selasa..Lagipun member aku ada gak yang dapat jemputan..Maklumlah orang kuat Datok Non..Siapa Datok Non tu..kalau korang nak tahu..beliau adalah abang ipar kepada Syatilla.Dia baik sangat..Tak kedekut seperti....Malah setiap tahun mesti buat rumah terbuka.Rumah dia pun tak sehebat mana..bersebelahan dengan Padang Golf Jawi jer..Padang Golf tu pun aku dah jejak banyak kali..

Kalau orang tak tahu..mesti ingat Syatilla ni sombong..Sebenarnya tak pun...Sporting sangat..Memang nampak dalam adik beradik dia..dia nampak tinggi..sebab memang tinggi pun..hahaha..Okeylah...Itu je aku nak update setakat ni..Nanti aku update lagi yer..

11 comments:

  1. tak best la pulak on weekdays yer..hihihi...

    ReplyDelete
  2. Wahhh bestnyaa dapat undangan . huhu. btw selamat pagi tuan blog !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..baru akak nak balas...selamat tengahari sayang

      Delete
  3. Alhamdulillah..kekayaan bukan dijadikan alasan untuk membina tembok dan jurang status..itulah yang sangat terbaik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu Tilla ni pun org biasa je..sebab dia masuk dewi remaja tu yg terkenal..kebetulan abg ipar dia org kenamaan pulak..

      Delete
  4. wahh bestnyaaa akak. syatilla mmg cantik. kite pun ingat dia mcm sombong mula2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rauk wajah org sebelah Kampung sana memang nampak mcm sombong..akak ni dulu siap org perli2 lagi..

      Delete
  5. Blh la pegi ni ni kn klau dkt nak juga join fida kihkihkih

    ReplyDelete
  6. wah bestnya. so, pergi tak ??? jeng jeng..

    ReplyDelete