22 February 2016

Tukar Link Blog

Tukar Link blog | Maaf dipinta kepada  semua rakan-rakan alam maya aku tersayang.Mesti korang fikir blog aku tak boleh buka..Dan ayat yang boleh dikategorikan sebagai blog yang dah dipadam.Aku ambil masa beberapa jam juga la nak fikirkan ayat apalah aku nak susun untuk bagi korang faham.So aku harap korang akan fahaminya.

Dah lama aku fikirkan hal ni.Nak tukar ke tak nak..nak tukar ke tak nak.Hari ni aku beranikan diri untuk tukar link blog aku.Dulu iampiegirl.blogspot kan..sekarang dah tukar kepada fiedaazmi88.blogspot.Sebab musabab aku tukar link adalah kerana aku fikir lebih baik aku pakai nama aku saja.Mudah dikenali orang dan senang diingati orang.Memanglah nampak keistimewaannya jika kita pakai link yang lain daripada yang lain..tapi aku tak nak nampak macam kebudak-budakkan sangat.

Aku ni lagi 2 tahun nak masuk 30tahun dah.Tak kan masih nak pakai link blog kebudak-budakkan.So aku kena matang sikit..Mungkin sebab ini jugalah ..pendapatan aku dalam nuffnang tak memberangsangkan seperti dulu..Mungkin pihak di sana tengok aku macam kebudakkan kot..mungkin lah kan..

Aku harap dengan perubahan link blog aku ni.Korang masih setia berkawan dengan aku yer.Aku hanya tukar link blog tapi kawan tetap sama..JANJI!!..


Salam Sayang
Fida

3 comments:

  1. Owhh lah..patutla hihi
    X pela lgi best guna nama sndiri hhihi

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. tu la..bila dah tukar link baru..baru ada penambahan follower..Alhamdulillah

      Delete