29 February 2016

Rindu Kamu

Rindu Kamu | Tadi saja-saja aku godek gambar dalam facebook..Ternampak pulak gambar kucing yang pernah aku bela dan belai dulu..Ya Allah menitis air mata aku bila tengok gambar diaorang..Sungguh sunyi rasanya rumah aku bila kekurangan 3 budak ni.Hanya Allah saja tahu perasaan aku..Sebak rasa..Seumpama mereka bertiga ni anak aku sendiri..Macam ni la kot perasaan orang yang kehilangan anak..Bila sampai masa rindu..Yang teramat rindu kan..


Mereka bertiga ni la yang aku rindukan sangat-sangat..Mereka telah meninggalkan aku selama-lamanya..semua mati tanpa sebab..kecuali Cik putih dekat belakang yang muka arah lain tu...Dia suami aku lepas dekat luar...tapi hilang...Dia memang tak pernah keluar rumah..Sampai sekaranglah aku tak jumpa...Kot-kot la dia sesat..tapi tak ada rezeki aku kot..


video
Tinggal ni je yang ada untuk peneman hidup kat rumah..

3 comments:

  1. Sapa yg x sedih kn klau kucing kesygn mati n hilg kn

    ReplyDelete
  2. Kesian kucing itu kan.apa apa pun ucing singgah sini (^x^) miau miau..

    ReplyDelete