25 February 2016

Rezeki

Rezeki | Dah lama sebenarnya hati ni teringin sangat nak berkerjasama dengan company-company yang terkenal..Malahan kalau aku dapat sekali setahun pun aku dah rasa bersyukur sangat..Bukan senang nak dapat..seperti kata taiko blogger.Usaha dan rajin-rajinlah update blog..Insyaallah..Company-company besar akan nampak kita..

Pagi tadi masa aku tengah memandu aku baru buka data internet..Masa tu la masuk pelbagai whatsapp dan email..Ada satu email yang buat aku tersedar dan rasa bersyukur sangat.Walaupun email yang aku dapat tu hanyalah sebuah bisnes online tapi rezeki jangan ditolak..


Ada juga pihak yang sudi nak berkerjasama dengan aku..aku tahu ini baru langkah kecil.Sampai saja dekat ofis terus aku balas email ni..Mungkin hidup aku sebagai seorang blogger baru nak bermula..Aku harap kerjasama ini nanti dapat bagi peluang yang cerah kepada dunia blogger aku..

Mari kita berusaha bersama-sama..Langkah demi selangkah lagi..

5 comments:

  1. Murah rezki fida...lya pun da juga pernh dpt tawaran joij event2 tpi apa kn daya lya jauh kat sabah huhu

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah tahniah sis
    good luck

    ReplyDelete