22 February 2016

Giveaway Header|Logo By Stanzaku.Com

Giveaway Header|Logo By Stanzaku.Com | Memang aku tengah cari header blog yang bersesuaian dengan blog dan jiwa aku.Pening jugalah nak designnya dan corakkannya..Yang sedia ada macam dah lari daripada tajuk dan jiwa aku yang bakal usia 30tahun ni..

Tadi aku godek-godek dan berblogwalking satu blog kenalan ni..Macam rezeki terpijak.Ada pulak blogger yang buat giveaway dimana hadiahnya adalah header blog..Uissshh...sepantas kilat aku baca dan fahami apa yang dikehendaki penganjur..So sekarang ni aku dah fahaminya..




Kiranya sekarang ni aku dah join..Harap aku terpilih antara 10 blogger bertuah itu..Doakan aku yer kesayangan..


Salam sayang
Fida

6 comments:

  1. Terima kasih ye sudi join.. semoga berjaya :)

    ReplyDelete
  2. All the best... Cikla singgah dari segmen yg sama...

    ReplyDelete
  3. All the best... Cikla singgah dari segmen yg sama...

    ReplyDelete
  4. Singgah sini dari GA yang sama :)

    ReplyDelete