4 January 2016

Tempat Menarik Di Kelantan-Jeram Linang

Tempat Menarik Di Kelantan-Jeram Linang| Siapa sini orang Kelatan?Angkat tangan please...Tahukah korang ada satu tempat mandi manda yang best dekat Pasir Puteh.Tak sangka aku ada jugak tempat mandi manda yang best gini..Kalau orang luar mesti tak tahukan..Iyerlah tempat nya agak tersorok..Nak cari simpang ke sini pun makan masa jugak..Dah masuk jalan kecik sepanjang 1km jugak..


Masa aku sampai ada la beberpa orang yang mandi manda situ..Mestilah orang kawasan situ jugak kan...Parking pun mudah jugak..Tak payah bayar pun..Aku ikut je buntut suami aku..Masa sampai satu tempat ni..Subhanallah!!! cantiknya air terjun dia..sejuk dan aman je rasa..tak sangka ...


Yang dekat air terjun tu..Air dia dalam sikit..Aku tak mandi pun masa ni..Tak tahu ada tempat best macam ni..Suami aku jer yang mandi..dengan baju tak bawak..pakailah baju basah tu nanti balik..heheh



Sayangkan tempat begini tak buat promosi..Memang rugilah...Kalau korang pergi Kelantan..Cubalah pergi Jeram Linang ni..tempatnya terletak di Pasir Puteh,Kelantan..Kalau nak buat BBQ pun boleh..yang penting kenalah jaga kebersihan ..

No comments:

Post a Comment