5 January 2016

Book Cancel And Book Again

Settle semalam book hotel.Nasib baiklah dah habis cuti sekolah.Kalau tak memang tak jadi punya nak p holiday ni.Laki aku lah..suka sangat buat kerja last minute.Aku jugaklah yang nak fikir nak book hotel mana.Nak makan kat mana..Nak p jalan-jalan kat mana..Semua aku yang kena atur jadual..Kalau ikut style dia..memang last minute punya..

Bila laki tak mau dengar cakap..ginilah jadinya

Ikutkan aku dah book satu hotel ni..Memang cantiklah view dan hotel dia..kiranya ada star jugak la..Tapi bila laki aku cek dalam google..disuruhnya aku book yang murah-murah jer..Ayooo...Terukla laki aku ni..Aku dah siap book dah..dah la tak ada pulangan wang..Aku pun dengan tekad..cancel kan book hotel tu..Nasib baik pihak..Booking.com..bagi peluang lagi..so tak payah buat bayaran..lega sangat..kalau tak..rugi ooo..duit cek..Memang la pada mulanya..laki aku nak bayar..tapi dah cancel aku la kena bayarkan..

Last sekali..aku dah pilih hotel yang dia nak sangat tu..harga dia bawah RM 200 la satu malam..View pun okey gak..Hotel apakah itu??..kena la tunggu aku p dulu..nanti aku review dekat korang yer..Aku cakap dekat laki aku..kena bawak sweeter dan stoking..Nanti sejuk dekat sana..Aku pulak yang pening..Aku tak ada sweeter pulak..

Kali ni p holiday..laki aku yang belanja..next trip insyaallah..bulan 4 @ 5..giliran aku pulak belanja dia.Target tahun ni nak p dua tempat nak holiday.

Okeylah...

4 comments:

  1. wah. sejuk?
    holiday naik gunung ke?

    happy holiday nanti ekk.
    review tu jgn di lupa.

    ReplyDelete
  2. Susah jugak kalau cenggitu yer Fidah, lain kali discuss dululah so tak payah dah nak cancel cancel. Takut rugi weyh. Nasiblah Booking.com tu ok

    ReplyDelete