5 October 2015

Penat Hilang Bila Sampai Fiska

Musim jerebu orang lain sibuk duduk umah.Aku pulak sibuk nak bershopping.Sementara duit tengah ada..Dan sementara ada harga promosi..lebih baik aku p beli .kalau taidaj menangis air mata la jawabnya.

Aku memang dah lama sangat nak bershopping dekat butik Fiska ni.Walaupun jauh sikit..aku gagahi jugak.Sokongan terhadap butik ni memang kuat sejak diaorang mula-mula start online dulu.Siapa tak kenal Irine Nadia kan.Usahawan remaja yang terkenal..Malah blogger pilihan aku sejak azali lagi..

Dari Cheras ke Alam Avenue 7 hampir 1jam setengah.Aku pergi naik motor je..Jimat masa.kalau naik kereta mesti jem dekat tol batu 3 tu..Nasib baiklah ada adik aku..Kalau tak memang tak berani la nak p naik motor.
Tak sia-sia datang butik yang jauh ni..Dah la bersih.Segar dan wangi pulak tu..Yang paling best..ada macam-macam menu yang korang boleh try..Aku sampai-sampai ja da beli minuman..dapat pulak duduk lepak dekat ruangan yang ada..staff situ pun tak banyak songeh..layan je soala cepu mas aku..

Okey lepas ni kalau datang Shah Alam..Harus la lepak di sini jugak..Mana tau ada rezeki dapat jumpa pemilik butik ni..

No comments:

Post a Comment