1 June 2015

Tempat Menarik Di Port Dickson-Teluk Kemang

Tempat Menarik Di Port Dickson-Teluk Kemang | Itu soalan yang aku keluarkan masa suami ajak pergi..Kebetulan geng Temangan iaitu kampung suami ada nak buat BBQ dekat sana..dah alang-alang tu..kan..makan angin sana pulak..Teluk Kemang ni terletak di Port Dickson Negeri Sembilan..Kalau orang nak tahu senang je..Waze kan ada..dah ramai orang pergi makan angin sana..Siap honeymoon lagi..Bolehlah..Ada banyak hotel dan resort..kenalah pandai pilih..Kalau pergi beramai-ramai macam aku ni...Kitaorang sewa satu homestay jer..Lagi ramai lagi murah..ala satu malam je pun..


Sambil tunggu member suami datang..Kita layan sunset dekat PD dulu..Best jugak rupanya dekat sini..walaupun angin tak sehebat di PCB hari tu...




Bila semua dah sampai dan kitaorang dah cek in masuk homestay..Rileks kan badan dulu..Yang lelaki pergi cari tempat nak BBQ malan karang..yang wanita pulak...sesi suai kenal la jawabnya..maklumlah tak kenal lagikan..lagipun kali ni group lain pulak..hehehe'


Memang hebat BBQ malam tu..ramai dan meriah..even dalam kegelapan..makan pun sedap-sedap belaka..rasa sangat bestlah.sambut anniversary kali ni...Thanks suami..bawak kita jalan-jalan dan makan macam ni..

No comments:

Post a Comment