3 January 2014

Tempat Menarik Di Kelantan-Pantai Cahaya Bulan

Tempat Menarik Di Kelantan-Pantai Cahaya Bulan | Siapa tak tahu kan Pantai Cahaya Bulan.Memang rugi kalau tak tahu..Korang kenalah bawak satu keluarga pergi makan angin situ..Memang angin dia kuat gila..Rasa macam nak terbang melayang ja.Aku kebetulan balik kampung suami di Kelantan..Dah alang-alang ada masa sikit..bawalah mak mentua dan adik-adik ipar pergi ke Pantai Cahaya Bulan tu..Yang best dapat layan sunset tau..


korang kalau datang sini..kenalah hati-hati sikit dengan batu bata yang ada tepi pantai tu..Licin sikit..Dan pastikan anak-anak korang dijaga rapi..sebab ombak dia dan angin dia memang kuat..Tapi bestlah..tak macam pantai tempat lain..angin kadang-kadang je ada....Ni kalau naik jet ski memang best..ombak dia memang tinggi..


 Aku sampai kena buka kasutlah..Sebab takut jatuh..Suami aku bukan main laju je dia jalan..main lompat-lompat pulak tu..isshhh...geram je aku..Kita kena ikut dia slow-slow daripada belakang..Nak jugak pergi tepi batu tu..Buat jatuh dalam air tu..aku memang tak boleh nak jadi penyelamat..Aku tak pandai berenang..
From us..Selamat tahun baru 2014 ..Semoga tahun baru ni beri seribu kemanisan dalam hidup korang..

No comments:

Post a Comment