25 August 2013

Sambutan Raya With Team YOCB

Sambutan Raya With Team YOCB | Setiap kali bila hampir je penghujung raya mesti opis buat makan-makan.Ini tahun kedua aku dapat makan besar gini dengan team YOCB..Tema seharusnya baju raya la kan..Tapi ada jugak yang cincai jer..yang penting perut kenyang..Aku pakai apa yang ada jer..hahaha..Makanan yang dihidang pun uisssttt...memang DEebaak...ada nasi merah | ayam masak merah | lemang | rendang | kuih muih | buah tembikai | bihun goreng | satay ...uissshh dengar pun dah menyelerakan..Macam biasa team consigment department yang akan sediakan semuanya..team marketing macam aku pulak..tolong makan jer..hahaha..jom la layan gambar..


Aku seperti biasa..busy 24 jam..iyerlah...asyik call tanya harga bagai..penat den..abaikan muka aku yang cam gini..
Pelik tapi benar..

 Ni masa nak ambik makanan..Sistem beratur digunakan..aku punya kusyuk cedok makanan..Lapar tau.

 Barisan gadis-gadis YOCB...hahaha..ada yang mak gadis pun..


Terima kasih bos besar sebab sudi keluarkan modal untuk beli segala makanan sedap ni...Harap tiap-tiap tahun ada macam ni...

Terakhir sekali..Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin 2013...

No comments:

Post a Comment