11 June 2013

Kolotnya Hantaran Dia

Bersidang kembali dengan koleksi hantaran nikah aku yang biasa-biasa gitu.Ada jugak mulut puaka yang mengata aku..Hantaran aku kolot..Excuse me!! Kolot-kolot..hantaran gua original..Ni kan pulak hasil tangan pertama adik aku..Dia berusaha siang dan malam tau nak buat idea.Senang-senang je orang kata kolot.

Aku tahu dari luaran nampak macam mudah..tapi tak semua orang dikurniakan idea.Aku sendiri pun blur-blur tau..Terima kasih sangat dekat adik aku..




Tafsir Al -Quran

sejadah solat

T-shirt 

satu set dashing

agar-agar anggur

kasut kulit

gula

Perkara yang makan masa nak beli adalah kasut kulit suami.Ya Allah..habis pusing satu Leisure mall carikan kasut dia.Dia memilih sikit.Itu tak minat..ini tak muat..Ini tak mahal..kasut dia saja dah RM 100.00..Yang lain-lain tu below hundred gak..


No comments:

Post a Comment