8 June 2013

Barisan Artis Yang Memeriahkan Majlis Perkahwinan

Kali ni aku nak kongsikan barisan artis yang memeriahkan majlis perkahwinan aku..hahahah..Memang cantik dan hensem semua yang datang.Ada yang pakai bunga,ada yang pakai rama-rama ..tema diaorang purple gitu...

Terpedaya dengan tajuk entry aku kan..Sebenarnya..Artis yang datang pun tak ada la..yang datang hantaran nikah aku ni jew..Cantik dan kemas..Lepastu semua barang hantaran tu memang aku suka.Iyerlah beli sendiri lepas tu bagi dekat sebelah lelaki untuk jadikan hantaran...

Buah-buahan

Coklat dan sumi

Set kecantikkan shurah

telekung

kain pasang

Eh nanti jab kenapa jadi 5 jenis je ni.Tak kan banyak ni jer...Okey lah..Kalau 5 pun tak ada hal..tapi sebenarnya jumla hantaran aku daripada pihak sana ada 7..kek dan bunga telur..Kek tu tak sempat tangkap gambar,,dah dibedal oleh kanak-kanak riang yang kelaparan..Bunga telur pulak dah dibagi-bagi kepada rakan-rakan mama aku..Tak aci betui..

So kalau korang yang tak tahu nak bagi hantaran apa dekat pasangan korang..Bolehlah ciplak idea aku ni.Yang penting bajet kan..Kalau bajet ciput..ikutlah idea aku ni..kalau dah mewah sangat..ikut suka korang la..Yang penting majlis diberkatikanNya..

Amin..

No comments:

Post a Comment